donderdag 21 januari 2010

Andere pups

Ik heb het al vaker geschreven, ik ben helemaal leek op het gebied van bevallen en pasgeboren pups.
Natuurlijk heb ik al wel meerdere pups grootgebracht vanaf hun achtste week. Ik bedacht me vandaag dat ik die pups natuurlijk ook in jongere fases heb meegemaakt tijdens de kijkzondagen die het Rijkenspark altijd organiseert en gewoon op bezoek bij de fokker in Geesteren waar onze eerste pups vandaan kwamen.
Daar hebben we natuurlijk ook foto's gemaakt. Die ben ik ter vergelijking eens op gaan zoeken.
Allereerst onze kleine Jard en Frida, hier met 3 weken: (beetje slechte kwaliteit want het is een scan van een polaroid)



En dezelfde twee moppies met 6 weken in de armen van de fokster (deze leeftijd weet ik niet zeker!):



En dan natuurlijk onze Sofie. Deze foto's zijn gemaakt met een paar dagen oud. Sofie is te herkennen aan witte sokjes en een witte nekvlek. Toch blijft het gokken welke het nu is...




























Hier bij ons eerste bezoek met 3,5 week; bij mij op schoot met en zonder zusje erbij:




En met ongeveer 6 weken: lekker buiten met twee zusjes bij René op schoot (Sofie is de deugd in het midden) en terwijl ze me de eerste kus geeft:






Veel plezier met het kijken en vergelijken! Ik heb er in ieder geval van genoten.

1 opmerking:

  1. Beste Ellis en René,
    Wat een indrukwekkende tijd maken jullie door. Ik lees graag je blog om te lezen hoe het jullie vergaat met de kleine pup. En ik merk dat ik telkens met een vertederende glimlach op mijn gezicht lees hoe Inno aan de wereld went en de wereld (jullie) aan haar. Het verhaal van de bevalling en het verlies van alle broertjes en zusjes was natuurlijk vreselijk. Ik hoop dat je dat redelijk goed achter je hebt kunnen laten. Maar waarschijnlijk heb je nu geen tijd meer om daarover na te denken met zo'n kleine friemel om je heen.
    Geniet van de pup en natuurlijk van Zaar en Sophie en blijf vooral schrijven over jullie belevenissen!
    Succes Keetie en Kees en een poot van (rolstoel) Robi en Tommie

    BeantwoordenVerwijderen