woensdag 6 januari 2010

Sproetjes



Als je dit close-upje zie van Innocence snap je gelijk de titel van deze blog-aflevering.
Het is zo komisch bij pupjes, dat ze altijd beginnen met een roze bekkie en dat ze daar allerlei vlekjes op krijgen. Het wisselt gewoon bijna elke dag. En als er dan zo'n sproet op een neus ontstaat, moet je niet denken dat die blijft, want hij kan heel goed ook weer verdwijnen. Volgens mij is Inno er ook vroeg bij met haar zwarte plekjes. Zou dat er op wijzen dat ze een behoorlijk donker snuitje gaat krijgen? Ze krijgt in ieder geval een komische tekening. Niet zo doorsnee recht, maar met een orginele vorm. Maar het blijft gokken voor mij hoe dat zich zal ontwikkelen.

Een dag of twee terug moest ik ineens erg lachen toen ik haar koppie 's ochtends bestudeerde. De vlekjes onder haar neusje hadden een hitler-snorretje gevormd. Nu is dat (zoals je ziet op bovenstaande foto) al niet zo opvallend meer, ze zijn al wat brokkeliger geworden.

Onze Boris, de reu waar ons vakantiehuis naar vernoemd is, was een enorme imposante reu, met schattige sproeten op zijn neus.
Berner-kenners vinden het meestal afgrijselijk, maar ik vind het ontroerend. Kijk zelf maar eens hoe leuk dat staat op zo'n enorme reu:



1 opmerking:

  1. Sproetjes zijn leuk!!!! Sjorske heeft er ook 2!!! En daar zijn we trots op. Max niet...die heeft een donkere snuit. Inno is echt leuk!!!
    Wat een droppie. Leuk dat je elke dag een verhaaltje erop zet!!! XX

    BeantwoordenVerwijderen