zaterdag 2 januari 2010

Vriendje



Vandaag was ik voor het eerst weer eens 'onder de mensen'. Na zoveel dagen al op Zarah en Inno te hebben gepast, nam René even de honneurs waar. Ik ging gewoon even een boodschapje doen. Niet dat ik zoveel nodig had, maar ik wilde er even uit.

Ach ja, en dan loop ik in de Super-U en dan denk ik bij het eerste schap wat er staat gelijk aan Inno. Een heleboel pluche beesten zaten mij aan te staren. En één beer was nu precies een geschikt substituut voor een broertje of zusje voor Inno. Lekker zacht, geen frutsels er aan en super lichtgewicht. Dus ik ging overstag en kocht voor Innocence haar eerste kadootje.

Thuis gelijk bij het slapende pupje gelegd en toen ze daar knorrend wakker van werd, schommelde ze slaperig naar de beer toe, duwde haar neus er hier en daar eens in (helaas, geen tepels!) en plofte toen met haar kopje over de berenarm weer met een kreuntje in slaap. Inno heeft de beer als vriendje geadopteerd.



Zarah moest wel even wennen aan die rare indringer in haar nest. Gauw bij Innocence gekropen om te laten zien, dat de moeder toch nog altijd het belangrijkst is voor een pup. Dus Inno gelijk maar weer aan de tap, want dat is toch wel het allerlekkerste van de hele wereld!

1 opmerking:

  1. Hallo Ellis en René,
    Met tranen heb ik jullie verhaal van de bevalling gelezen.
    Via de site van Karla en Bert wist ik dat er bij jullie puppies geboren zouden worden.
    Wat een drama moet het voor jullie geweest zijn, jullie eerste nest en dan dit.
    Zelf heb ik een teef van Karla en Bert, Fraya van het Rijkenspark, en die heeft ook een keer een nest gehad. Gelukkig had ik toen ook de steun van Karla die de hele bevalling bij mij is geweest. Ik had 6 pups waarvan de laatste dood geboren is. Geniet van wat je nu hebt hoe wreed de natuur ook soms kan zijn.
    Knuffels voor je kanjers,

    Kea en de draken Fraya en Aislinn

    BeantwoordenVerwijderen