dinsdag 2 februari 2010

Filmpje

Het is zo'n heerlijk schouwspel om een pup te observeren. Geen foto kan op tegen de realiteit.
Zo'n kleintje beweegt namelijk zo heerlijk doedelig.
Daarom heb ik ook al vanaf het begin dat Innocence er is filmpjes gemaakt met mijn fotocamera.
Dat zijn simpele hele korte filmpjes van een basis kwaliteit, maar toch heel leuk.
Deze wilde ik bij deze blog voegen. Dat zou moeten kunnen. Maar telkens heb ik het geprobeerd en het lukte niet.
Nu heb ik het maar op een andere manier gedaan en heb ze op Youtube gezet.
Voor iedereen die wil genieten van de kleine Inno: ze zijn te vinden onder "Puppie Inno" of mijn naam "Ellis van den Berg".
Voor iedereen die foto's wel voldoende vindt, hierbij nog wat stilstaande beelden van de met moeder spelende pup.



1 opmerking: