dinsdag 20 april 2010

Zo groot...


Terwijl ik even mijn mail controleer zittend achter mijn appeltje in ons kantoor, kijk ik naast me waar onze Inno zoals gewoonlijk op de grond ligt. Gisteren is ze haar 16 de week op deze aardbol ingegaan.
Bijna 4 maanden dus al weer. En ze is al zóóóooo groot. Soms kijk je ineens met andere ogen naar je hondje en zie je hoe ze er nu echt uit ziet.
Ik moest er gewoon even een foto van maken. Zie boven.
Haar poten lijken wel uitgerekt te worden elke nacht en d'r voetjes zijn ook zo enorm:

Op dit plaatsje naast het buro, heb ik al heel wat fotootjes van haar gemaakt.
Daarom ben ik maar eens gaan kijken of ik iets leuks vond om te vergelijken.
Helaas niet iets in de vergelijkbare pose als hierboven op deze plaats. Dus heb ik de boel maar een beetje geforceerd en heb haar in een pose gezet die ik al had van een tijd geleden.
Het resultaat is erg leuk geworden. Kijk zelf maar: (boven 15 februari, dus 6 weken oud en onder 16 weken oud, dus nu)




Eens kijken of ik het volhoud om elke 10 weken of zo een foto in hetzelfde standje te maken. Dat zou wel erg leuk zijn!

1 opmerking:

  1. Jeetje wat wordt ze ineens groot!! Zo te zien gaat het goed met haar en hoe ist het met Zarah en Sofie??

    Liefs van Irma, Alexandra en natuurlijk een lebber van Kiko en Bucks

    BeantwoordenVerwijderen