zondag 24 januari 2010

Ik heb het ook niet makkelijk...

Je zal maar mama-teef zijn. Dan heb je toch wel een betrekkelijk druk leventje.
Alsmaar die pup in de gaten houden. Wie is er nu weer mee aan de haal. Wie zit er nu weer aan mijn kind.
Dat zit mijn pup maar eten te geven, daar wordt ze heel lekker vies van. Moet ik wel weer helemaal schoon likken.
En daar heb je al weer visite. Natuurlijk weer naar mijn pup. Goed in de gaten houden!
En daar begint ze al weer te piepen, vlug even wat laten drinken.
Kijk zelf maar hoe druk ik ben met opletten - schoonmaken - voeren - weer aflikken ...



































































Ik heb het ook niet makkelijk!! Gelukkig zijn mijn baasjes vol begrip en krijg ik veel steun en hulp bij deze zware taak.
En vandaag kwamen ze met nog iets veel beters. Er kwam weer visite maar niet voor Innocence, ze kwam voor mij. Ze maakte een heerlijk geurtje, wat ik zelf mocht uikiezen en wreef dat op mij en ging toen heerlijk masseren.
Die weet wat een mama-teef nodig heeft!
Al mijn gevoelige plekjes wist ze te vinden, mmmmmm...








































Tjonge dat doet je zo goed, dat je daarna diep in slaap val en voorlopig de pup de pup laat ...



ps. Ja dat is boffen als je toevallig zulke gasten krijgt in je vakantiehuis. Maar in NL kun je je hond ook trakteren op zo'n massage, want ze heeft een praktijk:
www.zen-chiens.nl

2 opmerkingen:

  1. ohhh wat heerlijk.... kan ik ook een afspraak maken hihihihihi....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whahahhahaha, had t nog nie eens gelezen man, ik dacht dat je me link bedoelde totdat Irma zei, maar ik heb t op dr blog gelezen, huhhhhh???En nou zie ik t pas, man wat maak je me verlegen heur, maar t gaat om de hond en was blij dat t haar zo goed beviel, je weet de plaatsen nu he, anders laat maar weten. En voor de persoon hierboven, ja hoor, bel maar, hihi. Thanks Ellis, het was een eer om te doen. Al ben ik niet goedkoop he, whahahhahha!xxxmichelle

    BeantwoordenVerwijderen