dinsdag 5 januari 2010

Mooie meiden



Gisteren kwam ik er even niet toe een blog te schrijven. Het was een beetje een 'off-day' voor mij.
's Ochtends ging ineens het licht uit. Ohhhh, gatver, dacht ik. Het electriciteitsbedrijf had lang geleden aangekondigd dat er een paar uur geen stroom zou zijn begin januari ergens. Dat was gisteren dus.
Normaal gesproken zal me dat een rotzorg zijn, maar nu ben ik erg afhankelijk van stroom om die kleine pup warm te houden. Het enige wat ik kon doen was het oliekacheltje erbij zetten en Zarah haar plicht als moeder laten doen en Innocence met haar eigen lijf warm te laten houden.
Het ging allemaal prima, maar het heeft me van half 9 tot 12 zoet gehouden. Honden op bed gezet in de dekens, constant in de gaten houden want Zarah kan in een fanatieke likbui het kleintje zo met een duw van haar neus het bed af duwen.
Ik was erg stijf, koud en niet erg vrolijk na die ochtend.



Vandaag gaat het beter. De zon schijnt weer stralend, het is erg koud (rond het vriespunt nu met zon, maar vannacht -17 graden!) en Zarah en Sofie zijn even lekker buiten. Ik heb wat leuke foto's gemaakt van alle meisjes. Vooral het portret van Zarah is erg mooi geworden (zie laatste foto bij deze blog).
Het is ook fijn te zien dat Sofie zich schikt in de situatie en dat Zarah er weer vertrouwen in heeft.
Wel lekker saampjes buiten en een klein wandelingetje maken, maar Sofie blijft op gepaste afstand binnen en komt zeker niet meer in de kraamkamer. Rust in de tent dus.


1 opmerking:

  1. Slik... zit ik hier helemaal in mijn Uppie... zie ik 3 van die kanjers met een zonnetje en Huize Boris op de achtergrond...zucht...ik had zo graag op vakantie gegaan.... ze zien er goed uit de meiden! Zaterdag is het mijn dag... mijn schatjes komen thuis...wat mis ik ze...

    BeantwoordenVerwijderen