maandag 18 januari 2010

Slecht geslapen




Ik heb niet zo goed geslapen. Nu voel ik me echt als een nieuwbakken moeder wiens baby de hele nacht gehuild heeft!
Die malle Innocence heeft Zaar en mij rond een uur of 6 wel een uur of meer beziggehouden! Ze was hartstikke wakker en wilde nu wel eens de wereld gaan verkennen. Dus de hele werpkist rondgestommeld, al piepend, overal snuffelend. En ik maar opletten of er geen poepie of piesie uit kwam. Toen luidkeels janken alsof ze uitgehongerd was, dus Zaar er maar weer op af. Maar het ging meer om aandacht dan om de dorst. Daarna ging ze ook erg veel overal aan knabbelen. Ook aan mijn vingers, haren, oren enz. En ze krijgt al behoorlijke tandjes hoor!



Het was allemaal natuurlijk wel weer vertederend, alleen zat ik net in een diepe slaap en had helemaal niet zo'n behoefte aan vertederende puppies. Ook echt zonde, want als ik dat overdag rustig zou kunnen bekijken zou ik er veel meer van kunnen genieten.
Tegen de tijd dat Inno weer diep in slaap was moest ik al weer mijn bed uit. Ik kan tenslotte moeilijk Zaar en Soof helemaal verwaarlozen door dat kleine wurm. Die moesten naar buiten om hun behoeften te doen en daarna eten.
Natuurlijk kan ik ook niet te lang op bed blijven liggen als ik klanten in huis Boris heb; ze kunnen me altijd nodig hebben voor wat toeristische tips, olie voor het kacheltje of vers hout of een van de andere honderden mogelijke vragen of verzoekjes die mensen mij vragen.

Vandaag is Inno precies 3 weken oud. Tjonge wat gaat dat snel!
Het is heerlijk weer en ik kreeg gewoon de neiging om Innocence lekker mee naar buiten te nemen. Maar dat moet nog even wachten tot ze ongeveer 5 weken is. Ze kan nu nog makkelijk onderkoelt raken. Dus heb ik haar maar even in een zonnig plekje in de kamer buiten de werpkist op de grond gezet. Kon ze ook even "de wereld verkennen"! Dat leverde ook weer leuke foto's op...



1 opmerking:

  1. Smelt... wat een dotje... en wat vermoeiend...het is toch een handenbindertje...wacht maar tot het echt door de kamer gaat hoppen...niets is veilig...ach...je hebt er toch voor over!!!!! blijven leuk die Bernertjes!!! xx

    BeantwoordenVerwijderen